mysummits.blogg.se

Resorna till topparna!

Backintervaller

Publicerad 2017-09-21 17:40:07 i Allmänt,

Japp som rubriken säger - Idag väntas backintervaller!
 
Inte min favorit, långt ifrån. Men VM i Oktober ska de springas ca 1000 höjdmeter!
Så det är bara bita ihop och köra!
 
Nikita ska vara med och det gör de faktiskt mycket lättare, det bästa är om hon kan springa lös så jag får jaga henne, hon är bästa träningskompisen. Men hennes fysik och styrka är jag långt ifrån, tänk om man kunde ha spänst som en hund! Hon kan både hoppa över mig och springa 3 ggr snabbare än mig.
O andra sidan springer hon också 80m på 6 sek så de hade blivit en jämn kamp mellan henne och Usain Bolt!
 
Hon är helt enkelt grym min lilla loppa och mycket tack vare henne jag också kommit såhär långt! Hon är inte bara snabb och spänstig - hon är stark med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Jag är en tjej på 28 år som lever ett aktivt liv med resor, OCR, bergsklättring och sportklättring, marathon och ultralopp, motorcyklar, dykning, monté, snowboard, boxning och hundar. Följ gärna mig i jakten på mina toppar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela