mysummits.blogg.se

Resorna till topparna!

Toughest Göteborg

Publicerad 2017-10-07 16:02:38 i Allmänt,

De går inte alltid bra ich idag va en sån dag. För hård träning i veckan, för mkt stress, för lite sömn och ingen energi.


Toughest göteborg idag 8km borde dansat mig igenom banan men de va tungt blött o lerigt. En tjej knuffade av mig från en fastlane jag hade klarat helt bombsäkert så jag fick ta straffrundan x2 oxh tappade säkert 4 min. De gjorde mig riktigt arg o funktionärerna stod o sov jag visste inte vart jag skulle jag hade inte förberett mig på att faila kag hade aldrig failat om inte den tjejen åkt rakt in i mig. 

Missnöjd över loppet och min prestation men de kan inte alltid gå bra, bara ladda om och ta nya tag denna tävling betydde ändå inget för mig det är nästa vecka det gäller på VM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Jag är en tjej på 28 år som lever ett aktivt liv med resor, OCR, bergsklättring och sportklättring, marathon och ultralopp, motorcyklar, dykning, monté, snowboard, boxning och hundar. Följ gärna mig i jakten på mina toppar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela