mysummits.blogg.se

Resorna till topparna!

OCRWC dag 1

Publicerad 2017-10-13 16:59:29 i Allmänt,

Nu är jag här i Blue Mountains Ontario Canada! Nervositeten börjar bubbla i hel kroppen. 1,5h kvar till start och jag sitter nu på hotellrummet och försöker lugna mig, ärer lite nötter och dricker lite vatten.


Banan ser jätte rolig ut! Jag tror jag kommer ha stor nytta av min klättring och uthållighet! Nackdelen är tunga bärhinder med tanke på min egna låga vikt kommer de äta upp mina lår! 

Min tränare Camilo har redan kört och han va grym, klarade alla hinder så enkelt!

O jag ska ge gärnet och viktigast - ha roligt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Jag är en tjej på 28 år som lever ett aktivt liv med resor, OCR, bergsklättring och sportklättring, marathon och ultralopp, motorcyklar, dykning, monté, snowboard, boxning och hundar. Följ gärna mig i jakten på mina toppar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela