mysummits.blogg.se

Resorna till topparna!

Mot VM i Kanada

Publicerad 2017-10-11 23:28:49 i Allmänt,

Sådär då va väskan packad och jag tror/hoppad jag fått med allt. Tävlingskläderna + skorna ligger i handbagaget! Passet ligger i jackfickan.


Ska bli häftigt och jag ska njuta och ha roligt. På fredag tävlar jag 3km sprint, lördag 15km, sön springer jag för välgörenhet!

Och oavsett hur de går är jag otroligt stolt över mina prestationer. Detta är mitt första år och jag har vunnit min åldersgrupp, en 4e plats, en 3e plats och 3 vinster! 

Det är helt otroligt och jag har fortfarande inte berättat om tough viking i paris men de kommer! 

Dags att sova, taxin kommer 04:45 o hämtar mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Jag är en tjej på 28 år som lever ett aktivt liv med resor, OCR, bergsklättring och sportklättring, marathon och ultralopp, motorcyklar, dykning, monté, snowboard, boxning och hundar. Följ gärna mig i jakten på mina toppar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela