mysummits.blogg.se

Resorna till topparna!

Fullspeckat schema!

Publicerad 2017-11-01 10:26:30 i Allmänt,

Idag släpptes anmälan till nästa års Lur Backyard Ultra och självklart skickade jag in min anmälan direkt!
 
I år sprang jag 14h vilket var 2h mer än jag trodde jag skulle klara! 
Jag ville kriga på en 15h för att komma över 100km gränsen men där sa kroppen stopp. 
2018 hade jag sikte på att springa 24h men nu får jag skjuta lite på den då jag insåg att Lur går 14/7, OCRWC går 19/7 så direkt efter lur måste jag hoppa på ett plan till Australien. 
Jag har även planer på att stanna ett tag i Australien efter VM men insåg då att OCREC går den 27/7 så innan dess måste jag flugit hem eller till Danmark. 
Så jag inser nu att Juni kommer bli en tuff månad!
 
Lur får bli en grym uppvärmning till OCRWC för de loppet vill jag inte missa! 
 
Bild från min första Lur vilket också va min första ultra där jag framåtkvällen låg på rygg med benen högt upp i väntan på nästa start. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Jag är en tjej på 28 år som lever ett aktivt liv med resor, OCR, bergsklättring och sportklättring, marathon och ultralopp, motorcyklar, dykning, monté, snowboard, boxning och hundar. Följ gärna mig i jakten på mina toppar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela